شبکه اجتماعی لینکدین چیست؟

شبکه اجتماعی لینکدین چیست؟

فهرست مقاله

‌‌‌لینکدین بزرگترین شبکه حرفه ای دنیا در اینترنت است. شما می‌توانید از لینکدین برای یافتن شغل یا کارآموزی مناسب، ارتباط و تقویت روابط حرفه ای و یادگیری مهارت‌هایی که برای موفقیت در حرفه خود نیاز دارید استفاده کنید. می‌توانید از طریق دسک‌تاپ، برنامه تلفن همراه  LinkedIn، وب تلفن همراه یا دسکتاپ و یا برنامه موبایل Android LinkedIn Lite به لینکدین دسترسی پیدا کنید.

یک پروفایل و رزومه کامل لینکدین می‌تواند با نمایش حرفه ای مهارتهای منحصر به فرد شما از طریق به اشتراک گذاری تجربه، مهارت‌ها و تحصیلاتتان به شما کمک کند تا مناسب ترین فرصت‌های شغلی را بیابید. همچنین می‌توانید از لینکدین‌ برای سازماندهی رویدادهای آفلاین، پیوستن به گروه‌ها، نوشتن مقاله، ارسال عکس‌ها و ویدیوها و موارد دیگر استفاده کنید.

لینکدین یک پلتفرم برای کسانی است که به دنبال پیشرفت شغلی خود هستند. این می‌تواند شامل افرادی با زمینه‌های مختلف حرفه ای، مانند صاحبان مشاغل کوچک، دانشجویان و جویندگان کار باشد. اعضای لینکدین می‌توانند از لینکدین‌ برای استفاده از شبکه ای از متخصصان، شرکت‌ها و گروه‌های داخل و خارج از صنعت خود استفاده کنند.

می‌توان گفت که لینکدین یک پلت فرم آنلاین است که حرفه‌ای‌های جهان را به هم متصل می‌کند.

چند مرحله برای شروع کار با لینکدین

 

پروفایل خود را بسازید:

ثبت نام و ایجاد نمایه خود بهترین راه برای شروع استفاده از LinkedIn است. یک نمایه کامل لینکدین‌، تجربیات حرفه ای شما را با ارتباطات شما، کارفرمایان فعلی و آینده و استخدام کنندگان متصل می‌کند. از طریق پروفایل خود، می‌توانید زندگی حرفه ای، نقاط عطف، مهارت‌ها و علایق خود را به نمایش بگذارید.

شبکه خود را بسازید:

شبکه شما نقش مهمی در بیشتر کردن قدرت لینکدین دارد. این کار به شما کمک می‌کند تا بفهمید در صنعت و حلقه حرفه ای شما چه اتفاقی می‌افتد. می‌توانید با اضافه کردن خانواده، دوستان، همکلاسی‌های گذشته یا فعلی و همکاران خود به این شبکه خود شروع کنید. همچنین می‌توانید افراد، شرکت‌ها یا موضوعات را با پیمایش مستقیم به صفحه دنبال کرد‌ن‌ دیدگاه‌های تازه، که منابع توصیه شد‌ه برای دنبال کردن را نمایش می‌دهد، دنبال کنید. می‌توانید از ویژگی رویدادهای LinkedIn برای ایجاد و پیوستن‌ به رویدادهای حرفه‌ای مانند کارگاه‌های آنلاین، سمینارها، رویدادهای فروش و بازاریابی، رویدادهای شبکه و موارد دیگر استفاده کنید.

یافتن شغل:

اگر به دنبال یک فرصت حرفه ای جدید هستید، می‌توانید جستجوی شغل خود را در لینکدین آغاز کنید. می‌توانید از لینکدین‌ برای تحقیق در مورد شرکت‌ها و ارتباط با جامعه استخدام‌کننده استفاده کنید. همچنین می‌توانید مستقیماً برای نقش‌ها درخواست دهید، جستجوهای شغلی  مورد نظر خود را ذخیره کنید و به ارتباطات و استخدام‌کنندگان خود اطلاع دهید که به دنبال یک فرصت شغلی مناسب هستنید.

مشارکت در مکالمات:

به راحتی می‌توانید در مکالمات لینکدین‌ شرکت کنید. شرکت در مکالمات به شما این امکان را می‌دهد که دیدگاه خود را در مورد مسائل و موضوعات مرتبط با دیگران به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید پست‌ها و مقالات را در لینکدین لایک کنید و در مورد آنها نظر دهید. می‌توانید برای ارتباط و رشد با اعضایی که علایق، تجربیات یا آرزوهای شما را به اشتراک می‌گذارند، گروه‌های LinkedIn ایجاد کرده یا به آن بپیوندید. همچنین می‌توانید از مجموعه ای از عبارات به نام واکنش‌های لینکدین استفاده کنید تا به راحتی با شبکه خود ارتباط برقرار کنید.

محتوای پست:

میلیون‌ها عضو هر روز برای اتصال، یادگیری و اشتراک‌گذاری به لینکدین‌ می‌آیند. می‌توانید با محتوایی که در لینکدین پست می‌کنید، حلقه حرفه ای خود را تقویت کرده و آموزش دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از جعبه اشتراک گذاری، افکار و ایده‌های خود را با اعضای لینکدین به اشتراک بگذارید.

لینکدین یک عضویت رایگان و اولیه را برای هر کسی که می‌خواهد یک نمایه حرفه‌ای آنلاین ایجاد و حفظ کند، ارائه می‌کند. اگر لینکدین خود را به اشتراک Premium ارتقا دهید، به محصولات و ویژگی‌های بیشتری در لینکدین دسترسی خواهید داشت. اشتراک‌های پولی لینکدین‌ شامل بازاریابی، استخدام، فروش و محصولات آموزشی است.

چرا از لینکدین استفاده کنیم؟

لینکدین عمدتاً توسط سه گروه از افراد استفاده می‌شود: افراد، نمایندگان فروش و استخدام کنندگان:

  • برای افراد، لینکدین یک راه عالی برای مدیریت حرفه شما، یافتن‌ شغل، تحقیق در شرکت ها، ارتباط با مخاطبین تجاری و دریافت اخبار در مورد صنعت شما است.
  • فروشندگان اغلب از لینکدین‌ برای ایجاد روابط با مشتریان بالقوه استفاده می‌کنند.
  • استخدام‌کنندگان از لینکدین‌ برای یافتن‌ نامزدهای پست‌های باز، شرکت‌های تحقیق و ارتباط با کارمندان بالقوه استفاده می‌کنند.

سخن آخر:

لینکدین یک سایت شبکه اجتماعی است که به طور خاص برای جامعه تجاری طراحی شد‌ه است. هدف این سایت این است که اعضای ثبت نام شده‌ را قادر سازد تا شبکه‌هایی از افرادی را که می‌شناسند و به آنها اعتماد دارند ایجاد و مستند کنند. لینکدین‌ همچنین منبعی برای متخصصان جهت یافتن‌ شغل، تحقیق در شرکت‌ها و دریافت اخبار در مورد صنعت و ارتباطات تجاری است.

 

منابع:

techtarget.com

linkedin.com

آموزش های پیشنهادی مدرس نوین

Thanks! Copy your coupon code

first

Minimum order of $25

Get 10% off now!
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد