5 نکته برای استفاده از ایموجی مارکتینگ در کمپین های بازاریابی 🤩

بازاریابی اموجی

فهرست مقاله

آیا می دانستید که بیش از سه هزار ایموجی وجود دارد؟  اساساً یک شکلک برای هر چیزی وجود دارد. ایموجی ها یک زبان جهانی هستند که می توانند در پیامک، ایمیل و حتی کمپین های بازاریابی استفاده شوند.

آیا هنگام ایجاد محتوای برند خود از ایموجی استفاده کرده اید؟ آیا علاقه مند به شروع یا گسترش استفاده از ایموجی خود هستید؟ به خواندن راهنمای ما ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه از بازاریابی از شکلک در کمپین بعدی خود استفاده کنید.

1-ایموجی ها در بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایموجی می تواند ارتباطات را جالب تر کند. اگر می خواهید وارد بازاریابی ایموجی شوید، به آزمایش آن در یک ایمیل فکر کنید. استفاده از ایموجی ها در  موضوع ایمیل رایج است.

هنگام استفاده از ایموجی ها در ایمیل مارکتینگ،موضوع را با دو نوع متفاوت ارسال کنید. یکی را با ایموجی و دیگری را بدون شکلک امتحان کنید. این تست داده های مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد تا بدانید مخاطب شما چگونه به استفاده از ایموجی واکنش نشان می دهد.

 

2-از ایموجی ها در شبکه های اجتماعی استفاده کنید

یک مکان ارگانیک برای استفاده از ایموجی ها در رسانه های اجتماعی است. بسته به صدای برند شما، افزودن یک یا دو ایموجی به یک پست رسانه اجتماعی بسیار رایج است. با توجه به اینکه 92 درصد از کاربران اینترنت از ایموجی ها استفاده می کنند، مردم در پلتفرم های رسانه های اجتماعی می دانند که چگونه به آنها واکنش نشان دهند.

رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای شروع استفاده از ایموجی ها هستند. مطمئن شوید که ایموجی ها با پیام شما و لحن کلی پلتفرم مطابقت دارند.

 

3- ایموجی ها و برندسازی

آیا در نظر گرفته اید که ایموجی ها چگونه در برند شما نقش دارند؟ ایموجی ها می توانند بخشی از یک برند باشند. استفاده از ایموجی به راحتی می تواند نحوه درک مخاطبان از صدای برند را تغییر دهد.

اگر شرکتی سرگرم کننده و بازیگوش هستید، شکلک ها را به لحن همیشگی خود اضافه کنید. این باعث می شود که شما در فضای آنلاین قابل دسترس و پویا به نظر برسید.

 

4- ایموجی های منحصر به فرد ایجاد کنید

اگر می خواهید لایه ای از خلاقیت اضافه کنید، سعی کنید ایموجی های سفارشی خود را بسازید. ایموجی های سفارشی می توانند برند شما را متمایز کنند. می توانید با یک طراح گرافیک کار کنید تا شکلک های سرگرم کننده خود را بسازید تا شخصیت بیشتری به برند خود اضافه کنید.

ایموجی های سفارشی راهی عالی برای بیان برند شما هستند. حتی ممکن است ویروسی شوند!

 

5- فقط در صورت لزوم از ایموجی ها در بازاریابی استفاده کنید

قبل از اجرای هر گونه بازاریابی ایموجی، باید در نظر بگیرید که آیا ایموجی ها برای برند شما، مخاطبان هدف و پلتفرم هایی که با آنها ارتباط برقرار می کنید مناسب هستند یا خیر. استفاده از ایموجی در فضای نامناسب می‌تواند برند شما را بی‌حساس یا دور از دسترس جلوه دهد. با تصمیم گیری دقیق و کار با یک متخصص به راحتی می توان از این امر جلوگیری کرد.

آموزش های پیشنهادی مدرس نوین

Thanks! Copy your coupon code

first

Minimum order of $25

Get 10% off now!
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد