۴ نکته برای جذب مشترک ایمیل

بازاریابی ایمیلی برای جذب مشترک

فهرست مقاله

دیجیتال مارکتینگ ابزاری قدرتمند برای کسب و کارهای کوچک است بدون شک.یکی از مزایای ایمیل مارکتینگ برای مشاغل کوچک این است که راهی عالی برای تولید سرنخ های جدید(lead) است. این به مشاغل اجازه می دهد تا روابط خوبی با مشتریان خود ایجاد کنند. بازاریابی ایمیلی یکی از بالاترین نرخ بازگشت سرمایه(ROI) را در بین هر استراتژی بازاریابی ایجاد می کند.

  ۴ روش بهینه کردن بازاریابی ایمیلی برای جذب مشترک بیشتر:

1- بهینه سازی برای استفاده از تلفن همراه

گزارش‌ها نشان می‌دهد که بیشتر افراد ترجیح می‌دهند ایمیل‌ها را از طریق موبایل به جای کامپیوتر باز کنند. اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما برای کاربران تلفن همراه پاسخگو و دوستانه(قابل خواندن) هستند.

خواندن ایمیل های خود را در هر دستگاهی آسان کنید. این شامل گوشی های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه ها می شود. با بهینه سازی ایمیل های خود برای همه دستگاه ها بهترین تجربه را به مشتریان خود ارائه دهید.

 

2- از تصاویر در ایمیل استفاده کنید

محتوای بصری یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان است. هر چیزی از تصاویر، ویدئوها، اینفوگرافیک ها می تواند مشارکت بیشتر مشتری رادربر داشته باشد. یک مطالعه نشان می دهد که 65 درصد مردم یادگیرنده بصری هستند.

این بدان معنی است که استفاده از تصاویر می تواند برند شما را به یاد ماندنی تر کند. مشتریان شما را درگیر می کند و همچنین می تواند به نرخ تبدیل بالاتری منجر شود. از یک ابزار تجزیه و تحلیل برای کمک به نوشتن ایمیل برای گروه خاصی از مشتریان استفاده کنید.

 

۳- بهینه سازی برای کاربران با اختلالات بینایی یا شناختی

ایجاد محتوای جامع و قابل دسترسی برای همه به حق در بین بازاریابان ایمیلی استاندارد روزافزون شده است. این فرآیند شامل استفاده از دستیارهای صوتی و صفحه خوان برای مشترکین کم بینا است. برای اینکه این کار انجام شود، باید مطمئن شوید که محتوای شما مختصر و خوانا است.

از هدرها استفاده کنید و فونت و طرح بندی را انتخاب کنید که خواندن ایمیل شما را آسان کند. برای هر پیوند خروجی، از متن های لنگر توصیفی استفاده کنید.

 

۴- ثبت نام را آسان کنید

فرم های اشتراک را در اطراف وب سایت خود اضافه کنید تا لیست ایمیل خود را رشد دهید. می‌توانید آن‌ها را در صفحه اصلی، مناطق ویجت نوار کناری، در بخش پاورقی و موارد دیگر قرار دهید. اشتراک خدمات خود را برای کاربران خود آسان کنید.به جای پیوند در منوی خود، از یک فرم جاسازی شده استفاده کنید.فیلدهای فرم های را کمتر کنید .

 

 

 

آموزش های پیشنهادی مدرس نوین

Thanks! Copy your coupon code

first

Minimum order of $25

Get 10% off now!
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد