5 نکته ساده صفحه فرود که نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد

۵ نکته ساده صفحه فرود

فهرست مقاله

در فضای آنلاین بسیار رقابتی امروزی، احتمالاً وب سایت شما تنها یک فرصت برای ایجاد یک تأثیر اولیه خوب خواهد داشت، و نحوه برخورد شما با آن برخورد اولیه می تواند به معنای تمام تفاوت بین موفقیت و شکست باشد. اینجاست که صفحات فرود وارد عمل می شوند.

صفحه فرود، تشک دیجیتالی خوش آمدگویی شرکت شما است – جایی است که افراد پس از کلیک کردن بر روی یک آگهی یا پیوند، در آنجا فرود می‌آیند و در آنجا تصمیم می‌گیرند که در آنجا باقی بمانند یا بلافاصله به بیرون برگردند.

اساساً هدف از صفحه فرود شما باید تبدیل بازدیدکننده به مشتری باشد. با این حال، اگر بازدیدکنندگانی دارید که به سایت شما می‌آیند اما در نهایت چیزی نمی‌خرند، ممکن است احساس کنید کار سخت شما در حال از بین رفتن است. این لزوماً نباید درست باشد. گاهی اوقات، می تواند نشان دهد که صفحه فرود شما برای انجام کار خود به طور موثر نیاز به تغییرات بیشتری دارد.

اگر به دنبال ارتقای نرخ تبدیل خود به سطح بعدی هستید، در اینجا پنج هک صفحه فرود ساده وجود دارد که به شما کمک می کند تا به این هدف برسید:

 

۱-فرم های خود را ساده کنید

این یکی به قدری ساده است که نادیده گرفتن آن آسان است، اما راهی عالی برای افزایش نرخ تبدیل شماست.

بیایید با آن روبرو شویم: اکثریت قریب به اتفاق مردم هیچ علاقه ای به پر کردن تعدادی فرم در سایت شما ندارند. مشتریان شما می‌خواهند وارد شوند، ببینند چه چیزی برای ارائه دارید، آن را بخرند و به زندگی خود ادامه دهند – و می‌خواهند این کار را تا حد امکان سریع و بدون دردسر انجام دهند.

اما اگر پر کردن کامل فرم برای شخصی بسیار طولانی یا دشوار است، به احتمال زیاد او حتی به خود زحمت تکمیل آن را نخواهد داد. این نه تنها به معنای ثبت نام کمتر برای شما است، بلکه به معنای بینش کمتر با ارزش و داده های کمتری است که بر اساس آن تلاش های بازاریابی خود را پایه گذاری کنید.

خوشبختانه، می توانید با ساده نگه داشتن فرم های خود از این امر جلوگیری کنید – اطلاعات مورد نیاز خود را بدون نیاز به جزئیات غیر ضروری یا کار اضافی از طرف خریداران بالقوه خود بخواهید. هرچه کوتاه‌تر بتوانید آن را انجام دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که بازدیدکنندگان شما اولین قدم مهمی را که برای تبدیل شدن به مشتری لازم است بردارند.

ویدئو در لندینگ پیج

۲-از قدرت ویدیو استفاده کنید

وقتی بازدیدکنندگان در صفحه شما قرار می گیرند، سعی می کنند چیزی را که شما ارائه می دهید احساس کنند. با این حال، اگر آنها چیزی جز یک دسته متن ساده با تصاویر کم یا بدون تصاویری که برای حواسشان جذاب است، نبینند، اولین برداشت آنها خیلی درخشان نخواهد بود و احتمالاً در کوتاه ترین زمان دکمه بازگشت را فشار می دهند. به هر حال، آنها چیزی بیش از کلمات می خواهند. آنها مدرک بصری می خواهند که محصول شما به همان خوبی که شما می گویید خوب است.

امروزه، ویدئو به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین ابزارهای بازاریابی در سراسر جهان است. در واقع، بیش از دو سوم از بازاریابان در حال حاضر از ویدئو تا حدی استفاده می کنند، و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست: اثربخشی ویدیو تقریباً نامحدود به نظر می رسد.

 

این می تواند توجه مشتریان شما را به خود جلب کند، فروش را افزایش دهد، اشتراک گذاری اجتماعی را تشویق کند و برند شما را به یاد ماندنی تر کند.

ویدئو رسانه عالی برای جذب مخاطبان هدف شما و کمک به آنها در تعامل با برند شما به روشی شخصی تر است، بنابراین منطقی است که بخواهید این استراتژی قدرتمند را در صفحات فرود خود بگنجانید.

 

۳-ایجاد اعتماد از طریق اثبات اجتماعی

همه صفحات فروش عالی باید دارای متن و تصاویر واضح و متمرکز بر مشتری باشند. با این حال، زمانی که با نقل قول‌های مشتریان راضی یا نظرات مشتریان راضی همراه شوند، حتی موثرتر هستند. چیزی در مورد حمایت دیگران از محصول شما وجود دارد که خریداران بالقوه را راحت می کند. از این گذشته، شما چیزی را که به آن اعتماد ندارید، نمی خرید، درست است؟

با درج چند نقل قول کوتاه از خریداران راضی، از این نظرات درخشان در صفحه فرود خود استفاده کنید. این تصور را برای بازدیدکنندگان آسان‌تر می‌کند که آنچه شما ارائه می‌دهید خریداری می‌کنند – و در این فرآیند نرخ تبدیل شما را افزایش می‌دهند.

 

۴-فوریت را به پیشنهاد خود اضافه کنید

اضطرار یکی از آن چیزهایی است که برای افراد جذاب است.

در دنیای مدرن ما، وقتی صحبت از خطر قریب‌الوقوع می‌شود، واقعاً نگرانی زیادی در مورد آن نداریم – مانند ببر دندان شمشیری که از جنگل می‌پرد و به ما حمله می‌کند – اما کمبود به برخی از انگیزه‌های اولیه برای استفاده از یک فرصت ضربه می‌زند. وجود دارد.

در مورد آن فکر کنید: چند بار تا به حال به دلیل اینکه نمی توانستید صبر کنید چیزی را به طور ناگهانی خریده اید؟ ناتوانی در انجام این احساس مانند گیر افتادن در آن لحظه شدید تصمیم گیری است – و این اصلاً احساس خوبی نیست. بنابراین اگر می‌خواهید کپی شما در صفحه فرود بهتر تبدیل شود، با محدودیت زمانی یا دسترسی انحصاری، کمی فوریت را به کار بیندازید.

حتی اگر ممکن است محصول یا خدماتی را به معنای واقعی کلمه زندگی یا مرگ نمی فروشید، کمیاب به نظر رسیدن پیشنهادات شما می تواند واکنش شدید مشتریان را به دنبال داشته باشد.

به خاطر داشته باشید که باید از این هک به اندازه کافی استفاده کنید – در غیر این صورت، می تواند برای شما نتیجه معکوس داشته باشد. اما اگر مکان مناسبی برای گنجاندن آن پیدا کردید، این تکنیک می تواند نرخ تبدیل صفحه فرود شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

 

۵-به مردم بگویید از محصولات شما چه چیزی به دست خواهند آورد

صفحه فرود باید چیزی بیش از راهی برای مشتریان بالقوه برای خرید محصول شما باشد. باید به آنها بگوید که چگونه به آنها کمک می کند تا یک مشکل را حل کنند، عملکرد بهتری داشته باشند یا به زندگی آنها ارزش بیشتری بیافزایند. به هر حال، شما می خواهید این افراد مادام العمر مشتری شما باشند، نه فقط برای اولین معامله.

اگر بتوانید اطلاعات واضحی در مورد ارزش چیزی که می فروشید به آنها بدهید، بازدیدکنندگان شما را در ذهنیت قابل اعتمادتری قرار می دهد و خرید از شما را برای آنها آسان تر می کند.

 

نتیجه:

بدون شک، هنگام تلاش برای موثرتر کردن صفحات فرود خود، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید و پیگیری همه چیز دشوار است – به خصوص زمانی که تازه شروع به کار کرده اید. اما مسیر موفقیت در افزایش نرخ تبدیل ساده است: با یک پایه محکم شروع کنید و سپس با آزمایش عناصر مختلف آن را تغییر دهید. ممکن است در ابتدا کار زیادی به نظر برسد، اما هنگامی که آنچه را که برای کسب و کار شما مفید است را پیدا کردید، می توانید بر گسترش آن فرمول برنده تمرکز کنید.

آموزش های پیشنهادی مدرس نوین

Thanks! Copy your coupon code

first

Minimum order of $25

Get 10% off now!
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد