21 اقدام برای دستیابی به اهداف زندگی !

actions-to-achieve-life-goals

فهرست مقاله

۱-توانمندی های بالقوه تان را آزاد کنید:بدانید که توانمندی های شما نامحدوند آنچه تا کنون در زندگی به آن دست یافته اید،پیش درآمدی بر چیزهایی ست که می توانید در آینده به آنها دست یابید.

۲-افسار زندگی تان را دست خود محکم بگیرید:شما مسولیت کامل شرایط خود را در دست دارید.از عذر و بهانه آوردن، توجه کردن و دیگران را مسبب مسائل معرفی نمدن ،جدا خودداری کنید.

۳-آینده در دستان شماست ،آن را خلق کنید.تصور نمایید در کاری که می توانیدد آن را انجام دهید،با هیچ محدودیتی رو به رو نستید.درباره ی خود به گونه یی بیندیشید که فایل برنامه ریزی باشید،گویی همه نتایج را در اختیار دارید.

۴-امید و ارزش های خود را توصیف کنید و در جهت تحقق آنها برایید:ارزش های شما معرف شما هستند.بکوشید از ارزش های مورد قبول خود و گاهی جامعه فاصله نگیرید.

۵-اهداف واقعی تان را مشخص کنید،در حقیقت ،تصمیم بگیرید که چه خواسته هایی دارید و می خواهید به کجا برسید.

۶-در مورد اهداف و آرمان های واقعی تان بیندیشید:به هدف اصلی و مرکزی احتیاج دارید یک هدف در زندگی شما وجود دارد که بسیار مهم تر از سایر اهدافتان می باشد.درباره ی این هدف ،تصمیم بگیرید و در تمام لحظات ،برای دستیابی به آن بیندیشید و فعالیت نمایید.

۷-به تجزیه و تحلیل باورهای درونی تان بپردازید:باورهایی که درباره ی توانمندی های خود دارید،بیش از هر عامل دیگری بر احساسات و رفتار شما تاثیر می گذارند.پس دقت کنید که باورهاتان با آنچه می خواهید به آن دسترسی یابید،مثبت و سازگار باشند.

۸-از ابتدا آغاز کنید:قبل از اینکه به سوی هدف خود گام بردارید،ببینید از کجا می خ،اهید شروع کنید.درباره ی آنچه می خ،اهید ،صادق و واقع بین باشید.

۹-پیشرفت های خود را اندازه گیرید و آنها را بهبود بخشید:از اصل علامت گذاری استفاده کنید و پیشرفت خود را در فواصل زمانی مختلف اندازه بگیرید.بدین سان ،متوجه می شوید که پیشرفت شما به چه اندازه یی ست.در صورت لزوم،می توانید اصطلاحات لازم را به عمل آورید.

۱۰-موانع وعوامل ناکامی را از بین ببرید:موفقیت به معنای حل مسائل مختلف و از بین بردن موانع و سدهایی ست که سر راه رسیدن به هدف ما قرار دارند.خوشبختانه ، حل مسئله مهارتی ست که می توانید با تمرین در ان مهارت یابید و در نتیجه ،با سرعتی بیشتردر جهت تحقق خواسته های خود ،به حرکت در آیید.

۱۱-در زمینه کاری خود مهارت یابید:شما در خود از توامندی هایی بر خوردارید که در کارتان به یکی از بهترین ها تبدیل می شوید.می توانید به ده درصد بالای اشخاص حاضر در فعالیت خود بپیوندید.این را به عنوان یکی از اهداف خود در نظر بگیرید.همه روزه ،روی آن کار کنید و تا زمانی که به این هدف نرسیده اید،دست از کار نکشید.

۱۲-با اشخاص عالم و متخصص رفت و آمد کنید:اینکه با چه کسانی زندگی ،کار و معاشرت کنید،بیش از هر عامل دیگری روی موقعیت شما تاثیر می گذارد.از امروز تصمیم بگیرید،با اشخاصی که آنها را دوست دارید،آنها را می شناسید و له آنها احترام می گذارید،معاشرت نمایید.اگر می خواهید عقاب شوید ،با عقاب ها پرواز کنید.

۱۳-وارد عمل شوید:هموارره یک موقعیت و جود دارد که اگر انسانی معمولی برنامه یی برای عمل و اقدام داشته باشد،از نابغه یی بدون برنامه جلو می زند.توانایی در برنامه ریزی کردن و سازماندهی از قبل ،به شما امکان می دهد بر پیچیده ترین اهداف خود دست یابید.

۱۴-مدیریت زمان داشته باشید.همیشه قبل از اینکه شروع کنید،اولویت هایی را در نظر بگیریدو بعد از آن،روی بهترین نوع استفاده از زمان کار کنید.

۱۵-هر روز اهدافتان را مرور کنید:هر روز ،هر هفته و هر ماه ،زمانی را به ارزیابی اهدافتان اختصاص دهید.مطمئن باشید در جاده ی درست حرکت می کنید.آمادگی آن را داشته باشید که در صورت لزوم ،با اطلاعات جدیدی که دریافت می کنید،اهدافتان را اصلاح نمایید.

۱۶-اهدافتان را در ذهن بپرورانید:کارگردان فیلم سینمایی ذهن خود باشید.تصورات ذهنی شما،پیش برنامه ی فعالیت هایی بعدی زندگی شما هستند،از قبل اهداف خود را تحقق یافته ببینید.

۱۷-ذهن فراهوشیار خود را به کار گیرید:شما در دنیای خود و پیرامونتان از قدرت زیادی برخوردارید که انچه را می خواهید و به ان احتیاج دارید،در اختیارتان قرار می دهد.

۱۸-در تمام اوقات،انعطاف پذیر باشید:اهدافتان را طبقه بندی کنیدو با این حال ،در فرآیند رسیدن به آن انعطاف لازم را داشته باشید.پیوسته خواهان راه های سریع تر،ارزان تر،بهتر و جدیدتر باششید.اگر روشی موثر واقع نمی شود،از روش های دیگر استفاده کنید.

۱۹-به آزادسازی خلاقیت درونی خود بپردازید:شما از خلاقیتی برای حل مسائل خود برخوردارید که آن را تا به حال مورد استفاده قرار نداده اید.شما نابغه یی بالقوه هستید که می توانید به کمک هوش،فراست و توانایی هایی خود،بر هر مانعی غلبه کنید و به هر هدفی که برای خود تعیین کرده ایدبرسید.

۲۰-فعالیت روزانه ی مستمر داشته باشید:وقتی به سمت هدف خود به حرکت رد می آیید ،همه روزه برای رسیدن به آن کاری انجام دهید.عمل گرا باشید تا به موفقیت برسید.

۲۱-در راه رسیدن به موفقیتتان پافشاری گنید:در پایان،توانایی شما در مداومت کردن بیش از سایرین،صفتی ست که بیشترین موفقیت را در زندگی شما باعث می گردد.مداومت به معنای داشتن نظم و انضباط شخصی در همه کارهاست.از قبل تصمیم بگیرید و مصمم شوید که هرگز تسلیم نگردید!

 

این ها بیست و یک اصل مهم در هدفگذاری و رسیدن به موفقیت هستند.مرور منظم این اصول ،به شما امکان را می دهدکه در زندگی خود به بیشترین موفقیت ها دست یابید.آگاه باشید که هیچ چیزی نمی تواندشما را متوقف کند و از مسیر رسیدن به موفقیت منحرف سازد.

 

آموزش های پیشنهادی مدرس نوین

Thanks! Copy your coupon code

first

Minimum order of $25

Get 10% off now!
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد